قتل عام اردوگاه نصیرات و وحشیگری صهیونیسم

حتی اگر بخواهید برای ندیدن اقدامات وحشیانه صهیونیسم که نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه تمام ارزش های انسانی اعمال می کند، چشمهایتان را ببندید تنها شنیده هایتان برای درک ابعاد این وحشی گری کافی است. نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز شنبه 8 ژوئن در اقدامی وحشیانه در اردوگاه آوارگان نصیرات واقع در بخش مرکزی نوار غزه دست به کشتاری زد که هر کسی که نام خود را انسان می گذارد باید در واکنش به آن اعتراض راه بیاندازد.

قتل عام اردوگاه نصیرات و وحشیگری صهیونیسم

احمد واراُل

حتی اگر بخواهید برای ندیدن اقدامات وحشیانه  صهیونیسم که نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه تمام ارزش های انسانی اعمال می کند، چشمهایتان را ببندید تنها شنیده هایتان برای درک ابعاد این وحشی گری کافی است.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز شنبه 8 ژوئن در اقدامی وحشیانه در اردوگاه آوارگان نصیرات واقع در بخش مرکزی نوار غزه دست به کشتاری زد که هر کسی که نام خود را انسان می گذارد باید در واکنش به آن اعتراض راه بیاندازد.

متجاوزان صهیونیست سال

هاست که از طریق استتار، در میان فلسطینیان نفوذ می کنند. برای این منظور حتی یگان ویژه ای به نام «مستعربین» نیز تشکیل داده اند. آنها لهجه محلی مردم فلسطین را به خوبی یاد می گیرند، مانند آنها صحبت می کنند، مانند آنها لباس می پوشند و بر اساس سنت های آنها عمل می کنند.

به این ترتیب آنها خود را استتار می کنند و وارد میان فلسطینی ها می شوند و مرتکب قتل، آدم ربایی یا یورش به مواضع فلسطینیان با لباس محلی آنها می شوند. آنها در حمله به اردوگاه پناهندگان نصیرات نیز  از همین روش استفاده کردند. این بار خود را در لباس پناهندگان و کارکنان بهداشت استتار کردند.

آنها از آمبولانس، خودروهای بیمارستانی و کامیون های کمک های بشردوستانه برای ورود به مناطقی که پناهجویان اصلی در آن قرار داشتند استفاده کردند.

از آنجایی که اردوگاه پناهندگان نصیرات در بخش مرکزی نوار غزه قرار دارد، افرادی که قبلاً از شمال آمده بودند و بخش قابل توجهی از کسانی که به دلیل حمله اخیر نیروهای اشغالگر به غزه مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده بودند، در آنجا اسکان یافته بودند. منطقه رفح به همین دلیل جمعیت عظیمی را در خود جای داده است.

علاوه بر همه این ها، مردم با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و باید از هر فرصتی برای زنده ماندن استفاده کنند. از این رو، وقتی یک کامیون کمک رسانی می رسد، نمی توانند همان لحظه اول بتوانند بفهمند که این کامیون تله است یا نه. روز شنبه روز  بازار در اردوگاه آوارگان است و جمعیت زیادی در محوطه باز جمع می شوند.

آنها با سوء استفاده از نیاز و شرایط سخت مردم، در کامیون های کمک رسانی و آمبولانس ها مخفی شدند تا دست به قتل عام وحشتناکی بزنند،  بیشتر این افراد با شلیک گلوله از پشت به قتل رسیدند.

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده، ۲۷۴ نفر به طرز وحشتناکی به قتل رسیده و ۶۹۸ نفر مجروح شده اند. 64 نفر از کشته شدگان کودک و 57 نفر زن بودند. در میان مجروحان 153 کودک، 161 زن و 54 سالمند هستند. زیرا هدف اولیه قاتلان صهیونیست نجات گروگان ها نبود بلکه کشتار بود. از نوزاد گرفته تا بیمار بستری تا آن پیرمرد 90 ساله با کمر خمیده، همه آحاد ملت فلسطین  و سرمایه آن هستند که از نظر اسرائیل باید نابود شوند.

به همین دلیل کشتار قاتلان صهیونیست در غزه نسل کشی به معنای واقعی کلمه است.

قاتلان صهیونیست می توانند وحشیانه عمل کنند زیرا از سوی ابر قدرت هایی که خود را «جامعه بین المللی» می نامند، محافظت می شوند و راه را برای وحشیگری آنها هموار می کنند.

به همین دلیل است که بشریت باید در برابر ذهنیتی که به وحشیگری حاکم بر جهان مشروعیت می بخشد، تکانی به خود بدهد و برای تغییر آن وارد عمل شود. امروزه بشریت که در زمینه تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده است، اوج نادانی و ناتوانی در تسلط بر ارزش های اخلاقی و انسانی را به عینه تجربه می کند.

منبع خبر:

https://www.haber7.com/yazarlar/ahmet-varol/3432702-nuseyrat-katliami-ve-siyonizm-vahseti

کد خبر 19907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =